Müşteri İlişkileri

24.10.2016, 11:07'de eklendi

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ

  • 444 06 03 ücretsiz müşteri memnuniyet hattı, www.ostim.org.tradresi iletişim sayfasındaki Müşteri İstek, Şikayet, Öneri Formu ve OSB binamızdaki Şikayet Formu aracılığı ile iletilen şikayetlerin değerlendirilip, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlanması aşamasındaki çalışmaların takip edilmesi,
  • Bölgedeki problemler konusunda, yönetim kurulunu periyodik aralıklarla bilgilendirme, 
  • Müşterilerden gelen taleplerin, şikayet aşamasına gelmeden gerekli çalışmaların başlatılmasına aracılık edilmesi,
  • OSB Hizmet Birimleri’nin faaliyetlerinde, birimler arası koordinasyonun sağlanması,
  • Müşteri memnuniyetinin en üst seviyeye çıkarılması konusunda, hizmet birimlerine destek olunması,
  • Firmalara OSB faaliyetleri ve birimleri hakkında bilgilendirme yapılması,
  • Çeşitli sorunların çözümüne yönelik yapılan çalışmalarda, firmalarla görüş alışverişinde bulunarak, müşteri memnuniyet çalışmalarının yürütülmesi,

              konularında faaliyet göstermektedir.

             

             Telefon: 444 06 03